reede, 28. mai 2010

JUTUD PÄRNUST

EKSKURSIOON PÄRNUSSE
LAURA LEMMING

Oli kolmapäev, aga mitte tavaline! Sellel kolmapäeval toimus meie klassiekskursioon. Juba hommikul kell 8 algas sõit bussiga Pärnusse. Seal kohtasime giidi, kes rääkis, et on kummitus. Ta isa oli olnud mereröövel ja ta oli juba 300 aastat vana. Giid rääkis meile vanalinnast ja Pärnu toomkirikust, mis oli juba ammusel ajal sõdade käigus maha põletatud ja millest oli alles ainult must rist. Siis läksime mere äärde, kus saime käia mööda kivist teed, mida nimetatakse muuliks. Käisime ka muuli kõrval linnuvaatlustornis. Hiljem, kui linna tagasi jõudsime, läksime Maarja-Magdaleena Gildi kunsti- ja käsitöökotta.Seal oli vahva! Selles suures majas olid igasugused töökojad, küll sai seal valmistada nukke või proovida teha midagi savist.
Meie reisi ajal jagas giid väikesi pärleid, mille eest oli võimalik saada auhindu. Eike-Kirke sai kõige rohkem pärleid ning auhinnaks palli, Gethly B klassist sai aga teise koha ja auhinnaks seebilehekesed. Seejärel giid lahkus,sest ta oli kummitus ja me nägime teda ainult tänu sellele, et ta oli joonud eliksiiri, mis lubas tal vaid paar tundi nähtav olla.
Peale seda läks meie sõit Raja tallu, kus olid miniloomad. Nägime seal palju erinevaid linde ja sead olid uhke olekuga. Isegi lehmad olid väikesed.Ponid olid tõeliselt armsad ja kitsed olid ilusate sarvedega. Huvitav oli see, et kõik loomad olid väikest kasvu. Kui kõik loomad olid vaadatud, ratsutasime ponidega. Oli väga tore päev!

EKSKURSIOONIL
EIKE-KIRKE KIVISTIK

Kolmapäeval käisime 2b klassiga Pärnus ekskursioonil. Linna jõudes läksime poodi. Pärnu hotelli juures tulid meie bussi kaks giidi. Üks giid oli kummitus. Ta jõi võlujooki, rääkis meile oma elust ja Pärnu linnast. Käisime selle koha peal, kust Pärnu linn alguse sai. Mere ääres vaatasime linnuvaatlustorni ja jalutasime muuli peal. Maarja-Magdaleena Gildis nägime vaaside tegemise tuba,nukutuba, puukoda ja vaibakoda. Ekskursiooni lõpus kinkis giid meile meeneid Pärnust. Tagasiteel sõitsime Raja tallu miniloomi vaatama.Seal nägime miniponisid, minisiga, kääbuslambaid, lehmi, kääbuskanu, pärlkanu, paabulinde, kalu ja koera. Lõpuks said kõik lapsed ponidega sõita. Mulle meeldis see päev väga ja ootan juba uut ekskursiooni.